מדליית זהב ל – Nature's Protection

בתאריכים 11-13 באוקטובר 2019 נערכה התערוכה רבת משתתפים באולם הŽalgiris Arena, Kaunas שבליטא. במהלך אירוע זה, המזון המיוחד של נייצ'רס פרוטקשן לכלבים בעלי פרווה לבנה המיוצר על ידי AKVATERA LT, UAB, קיבל את התואר – מוצר הזהב.

winner

בתערוכה השתתפו למעלה מ280 משתתפים, והיא מתקיימת כבר בפעם ה-11 ומושכת תשומת לב רבה. במהלך התערוכה מוצגים המוצרים והשירותים המיוצרים בליטא, כאשר הרעיון המרכזי של התערוכה הוא לקדם את צריכת המוצרים הליטאים כמו גם לחזק את שיתוף הפעולה בין יצרנים מקומיים לספקי שירותים וציוד רלוונטיים ברחבי העולם.

exibition in lithuna

ומה קורה היום בליטא?

"מגוון המוצרים והשירותים הליטאים כיום הוא רחב מתמיד. רבים מהם, ניתן לבחון, ולהעניק להם פרס במידה והמותג הוא באמת איכותי והמעולה, בתערוכה היה תחרות המוצרים המסורתית שנערכה ב- Made in Lithuania 2019 עם מיטב השמות. המוצרים הוערכו בקפידה על ידי ראשי מוסדות ציבוריים ופרטיים שונים, עמותות ומומחים, אשר העריכו לא רק את המראה המסחרי או את העיצוב של המוצר אלא גם את ערכו, ההרכב התזונתי והתכונות הטכנולוגיות שלו. השנה הוחלט לציין את Nature's Protection Superior Care לכלבים לבנים קטנים וכלבים מגזעים קטנים מאוד – עם התווית האיכותית, ומעניקים את התואר המזון הטוב ביותר לחיות מחמד.

מזון זה, אשר מיוצר על ידי מפעל AKVATERA LT, UAB הממוקם בזפישקיס שבאזור קובנה, ליטא, כבר זכה לאהדה של בעלי חיות מחמד לא רק בליטא: המוצר מיוצא ליותר מ 50 מדינות ברחבי העולם. זהו המזון לכלבים אשר מיוצר בטכנולוגיה החדישה ביותר. ויכול לסייע בפתרון בעיות חמורות בהן סובלים כלבים עם פרווה לבנה.

איך המוצר פותח?

המוצר פותח במשך מספר שנים בשיתוף עם מגדלים, תזונאים לבעלי חיים, ווטרינרים, על ידי יישום הטכנולוגיות החדישות ביותר המיושמות באחד ממפעלי המזון המיוחדים והמודרניים ביוצר בצפון אירופה – AKVATERA LT, UAB. הוא מכיל רכיבים טבעיים באופן בלעדי, כמו כבש, ויטמינים ומינרלים, המועילים לאורגניזם של חיית המחמד. זהו מתכון שנוצר בקפידה ומוכר ב 50 מדינות ברחבי העולם ומבטיח עיכול קל.

יש להעריך את איכות מזון זה לא רק ע"י בעלי המקצוע המוסמכים אשר ביקרו אותו אלה גם ע"י חיות המחמד עצמן. כלב בריא ומאושר הוא גאוות הבעלים! " הצהיר טאוראס פלונגו, הבעלים של UAB AKVATERA LT – המפעל המייצר מזון יבש של Nature Protection לכלבים וחתולים. איכות וחדשנות זה ערך עליון בעיני חברת נייצ'רס פרוטקשן ומטרת העל שלה היא להציב את שנייהם בכל ולעזור לחיות המחמד ליהנות מתזונה בריאה ומאוזנת. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא ליישם זאת בתהליכי הייצור. "חשוב מאוד שהמוצרים המיועדים לחיות מחמד לא יכילו חומרים שעברו שינוי גנטי והרכיבים המסופקים רק על ידי ספקים מוסמכים

איכות המזון של נייצ'רס פרוטקשן מאושרת מדי שנה על ידי הביקורת המחמירה ביותר אשר קיימת כרגע -מכון האימות המפורסם (VI) שנמצא בגרמניה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן