alergic animal

איך מאכילים חיית מחמד הסובלת מאלרגיה?

לאחרונה מספר חיות המחמד האלרגיות, הסובלות מתגובות בלתי רצויניות שונות, גדל. אחת הסיבות המורכבות ביותר היא אלרגיה למזון. עור אדום עם פריחה, גירוד מתמיד ועיכול לא תקין הם רק כמה
תסמינים לא נעימים המראים כי חיית המחמד אלרגית למזון שאתה נותן לו.

אלרגיה למזון היא בעיה נפוצה

אחד הסוגים השכיחים ביותר של תגובות אלרגיות הוא אלרגיה לרכיבים ספציפיים. אלרגיות למזון
מהוות כ 10% מכלל האלרגיות המופיעות אצל כלבים. כאשר אלרגני המזון השכיחים ביותר הם:

·חלב ומוצרי חלב
·בשר בקר
·בשר חזיר
·חיטה וגלוטן
·סויה ומוצריה
·ביצים
·עופות

לרוב האלרגיות בטות לביטוי באזור האוזניים, הרגליים, הבטן, העיניים או הרגליים הקדמיות. התסמינים לרוב יהיו: עור אדום ויבש עם פריחה, גירוד, אובדן מעילים. גם דלקת באוזניים והפרעות עיכול, עיטוש, סימני עין בדם. בזמן גידול כלב אלרגי, הזנה נכונה נהיית חיונית ביותר. ראשית, עליכם לדעת את הרכיבים שכלבם אלרגי אליהם. ואז לבחור את התזונה אשר לא מכילה את האלרגנים שלהם יש לו רגישות.

ALERGIC DOG - FRANCEBULLDOG

נייצ'רס פרוטקשן עוזרת לכלבים האלרגיים

התזונה החדשה מסוג "Superior Care Hypoallergenic" עשויה להיות פיתרון מושלם לכלבים בעלי נטייה אלרגית. אוכל יבש זה ניתן לעיכול בקלות בגלל מרכיביו: חלבונים של בעלי חיים – סלמון.

יתרה מזאת, האוכל אינו מכילה גרעינים, חיטה, חלב, מוצרי חלב, בקר, חזיר, סויה או ביצים ולכן מתאימה לכלבים עם מערכת עיכול רגישה במיוחד. בנוסף, מינרל MicroZeoGen, שעשוי לעזור בהוצאת רעלים מהגוף, לתרום לצריכה קלה יותר של חומרים מזינים ולשיפור מערכת החיסון. ההזנה הטבעית להגנה מפני הטבע, הזנה היפואלרגנית בעלת יתרונות רבים היא לכל הגזעים, כך שידאגו לשניהם, הכלבים הגדולים והקטנים.

עוד מאמרים בנושא

מדליית זהב ל – Nature's Protection

בתאריכים 11-13 באוקטובר 2019 נערכה התערוכה רבת משתתפים באולם הŽalgiris Arena, Kaunas שבליטא. במהלך אירוע זה, המזון המיוחד של נייצ'רס פרוטקשן לכלבים בעלי פרווה לבנה

קראו עוד
דילוג לתוכן