כיצד יש לדאוג לכלב לאחר סירוס?

בעלי כלבים רבים מאמינים שלא בצדק כי סירוס גורם להשמנה של חיות מחמד, והאמת היא כי סירוס יכול להוות סיכון למשקל יתר או אפילו להשמנה מוגזמת, אבל רק עם לאחר הניתוח אורח החיים של חיית המחמד לא שונה בהתאם.

לאחר הסירוס הכלב שלך יחווה ירידה בהורמונים מסויים בגוף (אסטרדיול וטסטוסטרון), רמות ההורמונים האחרים יורדים או מתגברים בהתאם (כגון הורמון הלפטין המשפיע על התיאבון ואינסולין המסדיר את רמות הסוכר בדם). כתוצאה מזה, חילוף החומרים שלו יהפוך לאיטי יותר והתיאבון שלו יגדל. המשמעות היא שכדי לשמור על משקל גוף אופטימלי ומצב בריאותי טוב, חיות מחמד מסורבלות דורשות פחות קלוריות ויותר פעילות גופנית.

דיאטה היא המפתח

דיאטה היא המפתח אם לאחר סירוס כלב מקבל קלוריות רבות כמו שהיה רגיל, קיים סיכון גדול להתפתחות השמנת יתר. הסיכון הוא הגבוה ביותר בשנתיים הראשונות לאחר הניתוח, לכן חשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה. לאחר סירוס, מומלץ לבחור את האוכל המיועד למטרה מיוחדת. אוכל כזה יכול להבטיח את כמות הקלוריות האופטימלית בהתחשב בהמלצות ההאכלה. בנוסף, חשוב להימנע מלתת לכלב מזון מהשולחן שלך. הוא לרוב יכול הרבה קלוריות. אם ברצונך לפנק את חיית המחמד שלך עם צ'ופר טעים , בחר כזה המתאים לכלבים מסורסים, וחשוב שהפינוקים לא יעלו על 10% מכלל צריכת הקלוריות היומית שלו. אם החלטתם לא לשנות את סוג המזון לאחר הניתוח, מומלץ להתייעץ עם וטרינר ולהקטין את כמות המזון הרגיל ב- 15-20%.

ויש חדשות טובות!

בקרוב יגיע לארץ אחד ממוצרים המובילים של החברה Weight Control Sterilised. זהו מזון יבש שתוכנן במיוחד עבור כלבים בוגרים מסורסים מכל הגזעים. מקור החלבון העיקרי במזון זה הוא עוף – בשר רזה וקל לעיכול. החדשות הגדולות הן כי להרכב המזון מתווסף חידוש תזונתי נוסף – קריל. קריל הם סרטנים קטנים דמויי שרימפס, שיספקו חומצות שומן אומגה 3 לבריאות חיית המחמד שלכם. בנוסף, העשרנו את המזון ב- L-carnitine חומצת אמינו המגרה את חילוף החומרים ומגדילה את הפיכת השומנים לאנרגיה מבלי לאגור אותם בגוף, ואילו המרכיב המינרלי הייחודי MicroZeoGen יכול לעזור לחסל רעלים בגוף, להגביר את ספיגתם של חומרים מזינים ומחזקים את מערכת החיסון.

עוד מאמרים בנושא

מדליית זהב ל – Nature's Protection

בתאריכים 11-13 באוקטובר 2019 נערכה התערוכה רבת משתתפים באולם הŽalgiris Arena, Kaunas שבליטא. במהלך אירוע זה, המזון המיוחד של נייצ'רס פרוטקשן לכלבים בעלי פרווה לבנה

קראו עוד
דילוג לתוכן